Follow

Efter sex veckor i Australien tillsammans..

 
Tack för en helt fantastisk resa, och det skulle aldrig gått utan dig! Det skulle aldrig blivit samma utan dig, det skulle aldrig vart så kul utan dig. Vi har skrattat, skrattat mer, gjort bort oss, träffat så mycket roliga människor, lagat mat i svinstior (hostellens kök), dansat sönder skorna, druckit goon, skrattat mer, druckit mer goon, klappat kängrur och koalor, hoppat från ett flygplan, hittat nemo, sett massor av fina städer och byar, sovit i ett sandigt tält, sett världens vackraste stjärnhimmel, badat i en sjö i öknen, shoppat för mycket, skrattat ännu lite till... ja jag kan fortsätta föralltid. Vi har hunnit med så mycket roligt och jag är så glad att jag fick dela allt med dig! Hoppas att din sista tid i Australien fortsätter att vara såhär fantastisk som den har varit. Nu skiljs vi åt efter 46 dagar med varandra 24 timmar om dygnet. Helt brutalt underbart har det varit, och jag skulle inte tveka en sekund på att göra om det om jag kunde! Vi ses snart igen!

Nu skall jag strax boarda mitt första plan som tar mig till Melbourne. Därifrån åker jag till Kuala Lumpur och sedan planet efter det tar mig till Amsterdam och sedan sista planet hem till Göteborg där jag kommer landa på torsdag morgon svensk tid. Jag har ett till inlägg till er som är tidsinställt och kommer upp någonstans på vägen men förutom det så hörs vi när jag kommer hem! 
 
Den här bilden är jag och Olivia i ett nötskal. Vi försöker sammarbeta för att få en snygg bild tillsammans, och istället blev det den här bilden. Vi har skrattat så mycket åt den här så jag var tvungen att dela med mig av den haha! Som tur var fick vi ju några bra bilder från barriärrevet tillsammans, ni kan se några av dem om ni klickar här(ifall ni missade dem). 
 
Vill ni se alla bilder från resan kan ni klicka här eller bara gå in på Foto → 2014 Australien

Postat av: Beccys 2.0

Åå vad ni har hunnit med mycket i ett halvår i Australien. Nästan att jag blir så sugen av dina upplevelse att jag vill sätta mig på ett plan direkt. :) Blev redan som ni hade tänkt er?:)

2014-04-22, 15:27:48 - URL: http://beccys.com
Postat av: Pappa

Stämmer det Emma? Jag slog upp Goon.
"Cheap wine that comes in a box and leaves the consumer with an extreme headache the next day. Convenient because the remains of the vessel can be inflated for use as a pillow after consumption."

Svar: Hahaha!! Japp, stämmer!
Emma Grann Fotografi

2014-04-22, 19:37:38 -
Postat av: LIENE

Australien är mitt drömland :)

2014-04-22, 21:18:53 - URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh herregud, nu sprutar tårarna som aldrig förr.. Denna resan jar varit helt fantastisk, nästan overkligt bra! Jag är så tacksam för att vi näst intill har levt PÅ varandra dessa veckor, och det var något jag aldrig trodde att jag skulle vara. Du skrev det så bra Emma - ingenting skulle vara det samma om jag inte delade det med dig! Jag ser knappt vad jag skriver nu pga alla tårar, men jag kommer aldrig glömma våra galna äventyr uppför Australiens östkust. Jag saknar dig redan vilket är ganska tokigt, men vi har ju för fan varit varandras skuggor den senaste tiden haha!
Jag älskar dig så himla himla mycket, TACK verkligen tusen tack för att du ville göra denna resan med mig, kunde verkligen inte bli bättre❤️ Puss min timon, vi ses snart igen

2014-04-22, 21:27:33 - URL: http://heartman.blogg.se
Postat av: Charlotta Hägg

Sv: Näe, det var verkligen inte helt fel :) och härliga bilder! Förstår att det måste varit en resa för livet =) KRAM

2014-04-23, 10:58:48 - URL: http://charlottahagg.blogg.se/

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: