Follow

Känn ingen sorg för mig Göteborg

Bilder från kvällar i Stockholm...
 
 
Idag flyttar jag till Stockholm på heltid. Just precis nu sitter jag på tåget. Även om jag har bott i Stockholm till och från (ganska mycket) de senaste två åren så har jag alltid sagt att jag bor på västkusten. Men nu flyttar jag och skall bo och ha mitt hem i Stockholm. 
 
Det skall bli så skönt att äntligen (efter typ tre år) ha endast ett "riktigt" hem. Jag har tidigare haft typ två-tre garderober i tre städer på olika sidor av detta land och jag har flyttat sex (!!) gånger de senaste två åren. Så nu skall det faktiskt bli skönt att samla ihop mina grejer på ett ställe och veta vart jag har allt. 
 
Jag kommer sakna västkusten och alla underbara männsikor på den här sidan av Sverige så galet mycket! Men det är ju bara en tågresa bort, och jag kommer garanterat hälsa på ofta, så känn ingen sorg för mig Göteborg!
 
Jag är så taggad på det nya som skall hända i mitt liv, jag älskar att utvecklas och göra nya grejer! När jag sitter fast och har gjort samma grej dag ut och dag in i några veckor så blir jag så sjukt rastlös och får ibland (på riktigt) ångest för att jag vill göra nya grejer. Vi lever ju bara en gång så jag vill hinna med så mycket som möjligt! Så det här nya varierande och sjukt spännande jobbet på Studio Emma Svennson med olika tider, dagar, platser och arbetsuppgifter kommer passa mig och min rastlösa själ perfekt tror jag!
 
 
Postat av: Hanna Karlsson

Vad skönt att ha ett ställe. Hoppas att du kommer trivas.

2016-08-12, 07:32:14 - URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Miss Baby Peaches

Så vackra bilder!

2016-08-12, 12:49:01 - URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: Celine

Galet vackra bilder! Ljuset och redigeringen är så himla fin!

2016-08-12, 19:00:06 - URL: http://celinelf.blogg.se
Postat av: Linn Strömberg

Skönt att bara "sätta sig ner". Veta att liksom här är mitt hem nu.

2016-08-12, 21:16:41 - URL: http://cigarettesncush.blogg.se/

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: