Follow

Alma & Julia

Nikon D600 + Nikkor 28mm 1,8
 
 
Ännu fler bilder från kvällen vid Hornsjön! 
Det är lite kul för när jag åkte därifrån på kvällen så kändes det inte som att jag hade hunnit fotografera så mycket men nu känns det som att det är fjärde eller femte inlägget med bilder från samma kväll? Haha! Kul hade vi i alla fall! Jag är glad att de här två tjejerna skall flytta till Stockholm också så att vi kan göra fler såna här mysiga små foto-äventyr tillsammans! 
 
...och jusste, klicka här för att komma till Almas och Julias video som Alma har klippt ihop från det vi filmade under kvällen! Den är så mysig! Jag måste börja göra fler videos!
 
 
Postat av: Anonym

Fina :)

2016-07-10, 08:53:48 -

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: