Follow

En tripp till Stockholm

 
 
Igår morse när jag spontant (köpte biljetter sent kvällen innan) tog tåget upp till Stockholm. Detta i jakt på en ny lägenhet från och med mitten på augusti då jag och Philip flyttar dit! Jag satt och mejlade på allt som kom ut på tågresan upp och fick svar på en fin liten lägenhet. Kravet var att jag behövde komma NU för hon skulle iväg och jobba under dagen. 
 
 
 
 
Så jag skyndade mig dit och gick även och tittade på några andra lägenheter men jag kunde inte få ut den där första ur huvudet och tillslut bestämde vi oss för den. Och skrev på och allt! Så himla skönt att ha det fixat! 
 
 
 
 
Och så skönt att slippa uppdatera varje sekund av varje dag för att vara först att höra av sig till alla. Till er som söker lägenhet i Stockholm eller någonsin kommer göra det - stort lycka till! Jag vet hur det är!
 
 
 
 
Men allt kunde ju inte gå tipp topp under dagen så mitt plan hem till Göteborg på kvällen blev såklart försenat med cirka tre timmar. Tur att internet finns. 
 
 
 
 
Har äntligen satt mig på planet och fick besök av min favorit: Solen! 
 
 
 
 
...och fick en rätt härlig utsikt över Stockholm på vägen trots allt! Och på den första utsiktsbilden (där man ser Gröna Lund, Djurgården och lite av Nacka) tror jag till och med att jag ser vår nya lägenhet...
 
 
Postat av: Maria Ekblad - nyföddfotograf i Göteborg

Ååh vad skönt att det är ordnat! :)

2016-07-06, 17:11:55 - URL: http://mariaekblad.se/blogg
Postat av: johanna

skönt att ha ordnat boende! :)

2016-07-06, 20:34:33 - URL: http://nouw.com/lindholm
Postat av: Sarah

åh fina bilder

2016-07-07, 13:24:14 - URL: http://klarahs.blogg.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: