Follow

Egentid i studion

 
 
I lördags var jag på plats i studion vid 08. Snön föll lite vackert utanför och jag hade en hel dag med kameran i handen där jag bara kunde fundera och ta min egen tid att skapa bilder. Jag plåtade några olika outfits med Louise framför kameran mot en mysig beigebrun bakgrund, och med hjälp av bästa Alma och Julia blev det ett gäng behind-the-scenes-bilder som fick pryda det här inlägget. 
 
Bilderna vi tog är egentligen inte till något speciellt, vilket var så himla skönt för då kunde vi bara köra på i den takt vi kände för och avsluta när vi kände oss klara. Vilket vi också gjorde! Det blev en mysig förmiddag och början på en eftermiddag i studion tills vi bestämde oss för att plocka ihop och åka hemåt. Jag tror faktiskt att vi fick till några guldkorn till bilder så de lär dyka upp ett och annat foto här inom kort skall ni se!
 
Alma och Julia filmade även under dagen och jag klippte ihop en liten video av det som ni kan se här nedan, så kul! Se till att "gilla" videon om ni vill se fler liknande ♥
 
 
Postat av: Matilda

Shit vad hon i bakgrunden (i spegeln) var lik Kylie Jenner när man scrollade förbi?? Ska bli jätte kul att se resultatet sen :)

2016-11-08, 13:30:09 - URL: http://holmbergmatilda.blogg.se/

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: