Follow

Måndagsbabbel

Nikon D610 + Nikkor 28mm 1,8
 
 
En ny vecka har startat!
I helgen hade jag ju syrran på besök och vi har bara degat och myst i några dagar, så härligt att vara lite ledig, speciellt med någon jag har saknat och tycker som så mycket ♥
 
Igår jobbade jag också, eftersom att jag höll en grundkurs i fotografi - vilket var så kul! Det var ett härligt gäng och det kändes som att det gick jättebra för alla vilket var så roligt. Skall jag vara helt ärlig så var jag lite nervös men det mesta gick över så fort vi hade hälsat på varandra och jag började prata. Det var längesedan jag pratade konstant en hel dag (vet inte när det ens hände senast?) men jag fick absolut mersmak och det skall bli kul att hålla fler såna här kurser nästa år också. Ni kan kolla in alla kurser, resor och workshops som jag (och de andra på fotoresor) kommer hålla under nästa år → här!  
 
Efter kursen lekte jag och Sara lite i studion, vi tog bland annat bilden (när vi ballade ur med en eyeliner jag hittade i väskan, haha) som fick pryda det här inlägget. Och väldigt många fler bilder som jag inte riktigt har hunnit gå igenom men de kommer säkert dyka upp här så fort de är redo. 
 
Postat av: starsinlife.blogg.se

Bad kul med fotografi. Skulle jag vilja lära mej mer

2016-11-29, 11:51:11 - URL: http://starsinlife.blogg.se/
Postat av: Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så roligt det låter med fotoresor och att få arbeta med sådant. Jättekul verkligen :)

2016-11-29, 21:11:59 - URL: http://www.saramadeleine.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: