Follow

Hejdå Sverige!

 
 
Just nu sitter jag på Arlanda och väntar på mitt första flyg som skall ta mig till London ikväll. Där skall jag träffa Sarah vilket skall bli så himla kul för vi har inte setts sedan vi båda tog examen från Fotoskolan i början på sommaren (eftersom att hon bor i London). Så det passade ju jättebra att mitt flyg råkade ha en layover i London och att hon var hemma!
 
Imorgon drar jag till Los Angeles och kommer inte tillbaka till Sverige på väldigt många veckor. Jag är så himla taggad på den här resan nu! Jag kommer få se och uppleva så mycket och jag hoppas att jag skall hålla bloggen igång också under dessa veckorna. Men det blir nog inga problem för jag kommer ta (sååååå) mycket bilder! Och ursäkta alla utropstecken i detta inlägg men åh vad kul det skall bli, hela min kropp längtar så mycket efter att få vara ute och resa!(!!!).
 
Jag skall också försöka hålla igång min instagram och snapchat så se till att följa mig om ni inte redan gör det, där heter jag "emmagrann". 
 
Vi hörs i ett annat land, hejdååååå!
 
Postat av: johanna

men åååh vad spännande! ska bli så kul att följa din resa! Ha super kul! :)

2016-09-18, 21:07:20 - URL: http://nouw.com/lindholm
Postat av: ensekundtusentankar.blogg.se

Trevlig resa och inväntar sjukt många foton!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

2016-09-18, 21:19:22 - URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/
Postat av: alma

ha det bäst!!! (inte alls avis)

2016-09-19, 10:54:19 - URL: http://nouw.com/almawiola

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: