Follow

Mina tre senaste USA-vloggar

 
Här kommer mina tre senaste vloggar från USA, ni kan följa mig på Youtube här! 
 
 
 
 
 
 
Från och med idag kommer vloggarna bli lite längre också, eftersom att jag nu har mycket mer tid att lägga ner på dem, så jag hoppas ni hängar med på dem också! Nu skall jag redigera ihop min senaste vlogg, den dyker strax upp på min kanal
Postat av: Anonym

Kul :)

2016-09-26, 06:28:47 -
Postat av: Anonym

Åh, vilken härlig resa du får vara med om! Önskar jag också fick möjligheten att åka med som assistent;)
Hur fick du tag i jobbet? Vad är dina största uppgifter? Sponsrar de din resa eller får du stå för det själv?
Kram

2016-09-26, 06:48:14 -
Postat av: ensekundtusentankar.blogg.se

Klart vi / jag hänger med ;)

2016-09-26, 06:53:09 - URL: http://ensekundtusentankar.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hej!

Nu har inlägget där jag tipsar bland annat om din blogg, publiceras ;)

2016-09-26, 19:07:53 - URL: http://bellspower.blogg.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: