Follow

Behind the Scenes med MQ

Behind the scenes med MQ
 
 
Den här veckan kom MQs nya kampanj upp på deras hemsida och i butiker runt om i landet. Det var Emma som plåtade den och jag assisterade henne under de två dagarna. Det var fantastiskt roligt (och lärorikt) att få vara med på en sån stor kampanjplåtning, att få se hur allt går till och träffa alla duktiga männsikor som är med på en sån produktion. 
 
Jag assisterar ofta Emma på stora och små kampanjplåtningar under veckorna, men jag får sällan dela med mig utav allt det roliga på sociala medier på en gång eftersom att det är hemligt. Den här fotograferingen gjorde vi i november och vi har gjort en del roliga grejer efter det också. Tycker ni att det är kul att se vad jag gör på jobbet, eller känns det tråkigt att läsa om? Ni kan väl gilla inlägget om ni vill se fler bilder från vad jag jobbar med på Studio Emma Svensson! ♥
 
- Inlägget innehåller adlinks
Postat av: Anonym

Kul :)

2017-01-18, 17:34:19 -
Postat av: Isabella [ Fotografi ]

Ja, mer sånt här! Tycker det är superkul att få se hur det ser ut vid liknande fotograferingar. :D

2017-01-18, 21:26:13 - URL: http://szalai.blogg.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: