Follow

Bakom kulisserna i studion

 
 
I söndags var jag i studion igen! 
Det blev en lite lugnare kväll dock med "bara" en modell, vilket var så skönt! Jag tror vi fick till några riktigt coola bilder också, hår och make var som vanligt top-notch som varje gång Mia och Patric är med! 
 
Och på tal om ingenting... igår var det riktigt kallt ute! Verkligen vinter!! Och idag snöar det för fullt utanför fönstret... Alla lägger upp så fina och soliga bilder från Göteborg så jag hoppas att solen är kvar där när jag åker hem över påsk nu i veckan! Skulle verkligen behöva lite sol! Nuuuuu!
 
Postat av: Linn Strömberg

Så tråkigt att det blev kallare igen! Men underbara bakom kulisserna bilder :D

2016-03-22, 10:18:26 - URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så kul :D

2016-03-23, 09:56:57 -

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: