Follow

Topptur upp på Segla

 
 
Vår första stora hike i Norge blev berget Segla. Jag gjorde den här hiken förra sommaren också, även då mitt på natten (dock lite tidigare) och även då var den kämpig, haha! 
 
Ska jag vara ärlig så var jag lite orolig när jag satt i bilen på väg mot Senja att jag omöjligt kunde toppa förra årets resa, att jag hade för höga förväntningar och att det inte skulle bli lika bra. 
 
Men oj vad fel jag hade. De här bilderna är tagna mellan 23:30 och 3:15 och wow, vi satt där uppe på toppen i två timmar och jag vet inte hur många gånger vi diskuterade hur världen kan vara såhär vacker. Hur kan vatten vara sådär blått? Hur kan människor sova här när varje natt ser ut såhär? Jag hade lite känslan av när man är nykär och man inte ens vill somna för att verkligheten är så bra att man inte vill missa en sekund. Magi! 
 
 
 
Ni kan se bilderna från förra året på samma hike - här! 
 
Postat av: Saga

Är mållös. Så himla vackra bilder, vill också dit!!

Svar: Tack Saga!! :)
Emma Grann Fotografi

2018-08-17, 10:19:41 - URL: http://nouw.com/sagaaginger

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: