Follow

Tysta mornar och små fiskebyar




Att vakna upp här ♥
Som en dröm. 
 
När jag tittar på dessa bilderna så får jag tillbaka samma lugna känsla jag hade i kroppen här. Jag får också en stark känsla av att jag vill köpa ett litet hus vid en strand och bara bo där i tystnaden. 
 
 

Små söta fiskar simmade runt i vattnet. Det var dock superkallt i vattnet och jag badade bara benen, det var bara de mest hardcore-badarna som doppade sig här! 
 
 
 
Den här dagen åkte vi vidare längre ut på Lofoten, ljuset på bergstopparna var så vackert. Kändes som att man befann sig i en sån där klassisk Windows-bakgrund en stund. 
 
 


Vi kom fram till Reine, en magisk liten fiskeby allra längst ut på Lofoten. 




Vi åt lunch på den här härliga restaurangen vid vattnet. En hink räkor med nybakat bröd, majonnäs och supergott örtsmör. 


Reine! Så vackert! 




Vi slog läger nära ännu en strand, vid en stad som heter Ramberg. Sedan tog vi en promenad i solnedgången/soluppgången (så svårt att veta vad som är vad, haha). 

 
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Magiskt vackert! Så härligt! :D

2018-08-29, 18:09:41 - URL: http://www.skargardsfotografier.se/blogg/
Postat av: Marie Rydén

Fina foton, särskilt från Reine. Lofoten står på resmålsönskelistan för mig också. Ser ut att vara ett perfekt resmål för fotointresserade.

Svar: Verkligen, så fint!
Tusen tack för de fina orden :)
Emma Grann Fotografi

2018-08-30, 09:49:45 - URL: http://syisa.blogg.se
Postat av: My Nordqvist

Wow vad vackert!!

2018-09-03, 10:57:14 - URL: http://mynordqvist.se/
Postat av: Christina

Vilka härliga bilder, såå vackert! Förstår precis vad du menar med att känna lugnet när du ser på bilderna, har just gått igenom våra semesterbilder från Koster på västkusten, blundar och drömmer mig tillbaka.

2018-09-04, 21:32:42 - URL: http://vardagochaventyr.blogg.se/

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: