Follow

Hanna S

 
Foton av mig för Fotoresor 
Modell Hanna S / Stockholmsgruppen
 
 
Den första helgen i oktober var det workshops för fulla muggar i studion både lördag och söndag. De som just nu går kursen Modefoto 1 år gjorde sitt slutprojekt i studio med egna modeller och vissa hade även egen styling och allt! Det var faktiskt riktigt roligt att få se alla in action när de gjorde sin egen grej. 
 
Till och med jag hade lite tid över och jag hann footgrafera en modell i de olika looksen som Martina hade plockat fram till deltagarna. Jag hittade (av en slump) den här träskivan vid soprummet dagen innan fotograferingen och kände direkt att jag ville få med den som ett element i bilderna och jag tyckte den passade så fint! 
 
 
Postat av: alma

såååå fint!!!

2018-10-19, 12:02:43 - URL: http://almawiola.blogspot.com

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: