Follow

Spenderade en dag på en glaciär i Italien

 
Igår vaknade jag upp med den här utsikten i Chamonix i Frankrike. Jag och Martina skulle fotografera och styla ett jobb med Emma Svensson här och vi skulle ta de flesta bilderna uppe på en glaciär i närheten (fast i Italien, men det var bara 30 minuter bort). 
 
 
 
Vi tog liften upp och redan där var utsikten helt magisk!!
 
 

Glaciären låg på över 3000 meters höjd och både jag och Martina blev lite lagon snurriga efter ett tag där uppe. Men alltså wow vad det var fint! 
 
 
 
Idag är det exakt ett år sedan jag opererade mitt knä och blev sjukskriven i nästan två månader för att jag inte kunde gå. Och nu ett år senare vandrade jag över en glaciär på en höjd jag aldrig varit på tidigare. Det blev faktiskt lite sentimentalt för mig. Eller om det var den tunna luften som tryckte hårt mot bröstet kanske, det kan nog ha varit en blandning. 
 
 
 
Skall bli så spännande när de "riktiga" bilderna kommer ut från detta jobb! ☺
 
Postat av: Jarina

Wow så vackert! En naturfotografs dröm :)

2018-10-10, 23:08:57 - URL: http://jarinafoto.blogg.se/
Postat av: anneli

Åh herregud vad fantastiska bilder.

2018-10-11, 16:23:50 - URL: http://littlesleeper.blogg.se/

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: