Follow

Ute i snön

Detta är två bilder tagna vid samma tillfälle som jag redigerade ganska olika. Vet inte riktigt om jag gillar den mörka bilden men den blev mystisk på något sätt så ibland när jag tittar på den så gillar jag den och ibland gillar jag den inte, men den första bilden blev lite tråkig tycker jag. Om någon vill komma med positiv eller negativ kritik så är ni väldigt välkomna.
 
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: AF-S NIKKOR 55-300mm 1:4.5-5.6 G1:4.5-5.6 G
Postat av: Anonym

Jag gillar båda två :)

2012-12-05, 22:31:43 -
Postat av: Jennifer

Båda två är fina :) sorry girl no complains here!

2014-02-23, 03:38:23 - URL: http://jenniferfaldt.blogg.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: