Follow

Inspirerad till Pyssel

I veckan såg jag ett inspirarande inlägg på en hemsida som heter Cochise som Blogg.se tipsade om. (Ni kan läsa inlägget här) Och för er som inte vill kolla in det så gör jag en liten snabb sammanfattning. Tjejen som driver hemsidan köpte ett genomskinligt skal till sin telefon och sedan skrev hon ut bilder som hon satte i skalet (så himla smart!) Jag valde att försöka mig på samma grej, fast jag skrev ut några utav mina egna bilder. Det ser inte lika proffsigt ut som för Madeleine på Cochise men det blev något liknande och det var idiotsäkert (väldigt enkelt). Jag skrev ut mina bilder på blankt fotopapper och ett genomskinligt skal köpte jag på Teknikproffset.se för 59 kr plus frakt. (Till IPhone 5)
 
 
Länkar till bilderna jag valde: 
 
Postat av: Stina

Åh! Kan man få lägga en beställning;)

Svar: Du kan få vad du vill min sköna!
Emma Grann Fotografi

2013-04-12, 21:40:50 -
Postat av: stephanie

Åh va smart! Undrar hur man får fram exakta mått och så på bilderna man skriver ut? Så man säkert vet att dom täcker hela iphonen. Mätte du iphonen eller skalet? :)

Svar: Jag googlade på "Iphone 5 mall" och hittade en mall som jag använde i Photoshop! :)
Emma Grann Fotografi

2013-04-13, 18:58:54 - URL: http://nnybergs.blogg.se
Postat av: anna

åh, gud så läckert! synd att man inte har en iphone ;3

2013-04-28, 20:49:53 - URL: http://mopsenmolly.wordpress.com

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: