Follow

Typiskt

Jag tog mig en kvällstur med bilen för att fotografera solnedgången, men väl när jag stod där med kameran i handen så hade jag glömt minneskortet. Så typiskt mig. Så blev det såklart en jättevacker solnedgång men jag fick sammarbeta lite med min IPhone och fick ihop några bilder. Jag får kanske åka upp i veckan och fullfölja min idé som jag hade då istället, men här har ni ett smakprov från de bilderna jag tog med telefonen. Jag har redigerat dem lite smått i en app som heter Camera+ som jag ofta använder på bilder jag tar med telefonen. 
 
Kamera: IPhone 5
Postat av: Stina

I like!;)

2013-04-09, 22:16:39 -
Postat av: C

vacker tröjja! vart är den ifårn?

Svar: Den är köpt på Gina Tricot på rean, tror jag fick den för 99 kr :)
Emma Grann Fotografi

2013-05-09, 13:25:03 - URL: http://loota-gi.blogspot.fi/
Postat av: Peter Daggert

Du är en duktig fotograf!

Svar: Tack så mycket! :)
Emma Grann Fotografi

2013-05-18, 23:05:53 - URL: http://geriatrik.blogg.se/

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: