Follow

Testar lite polaroid

Igår fick jag lite film som jag beställt till min polaroidkamera, så imorse testade jag att ta min första bild, vilket blev lite av en testbild, men det verkar funka och färgerna kommer fram ganska bra. Så delar nog med mig av en del polaroidbilder i framtiden.

 

Bilden är tagen med Iphone 5 och bilden i bilden är tagen med min Polaroid Supercolor 635CL

Postat av: Elin

Skit härlig blogg, verkligen! Jag är ute efter en polaroid, men är inte riktigt hemma på ämnet. Den du har verkar ju bra, är det lätt att skaffa film till den? Vart har du köpt den? :)

Svar: Åh tack så mycket :) Jag har en Polaroid Supercolor 635CL och filmen köpte jag på The Impossible Project (en hemsida) det är det enda stället som ger säker film för de gör helt ny! :) Det är tyvärr lite dyrt (enligt mig) men då blir bilderna mer speciella också!
Emma Grann Fotografi

2013-05-09, 10:53:27 - URL: http://elindholms.blogg.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: