Follow

NICOLE VIENNA

 
 
Idag blev mina lektioner inställda i sista minuten så jag har inte gjort så mycket mer än ett snabbt ärende på dagen och sedan har jag suttit här i lägenheten, redigerat lite bilder, svarat på lite mejl, läst några tidningar och beundrat mina nya fina klockor från Nicole Vienna. Visst är dem snygga? Jag älskar verkligen den svarta! 
 
Det finns fler fina klockor och massor av inspiration på deras hemsida och instagram om ni vill kolla in det. Jag är supernöjd med båda mina klockor, det är kul att ha några med länkar istället för läder som alla mina andra klockor, det känns liksom lite lyxigare på något sätt. 
 
 
- I samarbete med Nicole Vienna
 
 
 
Postat av: ELIN WAHLBERG

åh så fina!

2016-04-15, 16:45:26 - URL: http://ELINWAHLBERG.SE
Postat av: Yohanna af Skovde

Sjukt fina!

2016-04-15, 20:02:19 - URL: http://yohannaafskovde.se/

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: