Follow

Från en kväll vid Hornsjön

Filmat med min Olympus OM-D E10
 
 
Här är videon jag nämnde lite snabbt i tisdags!
Det var väldigt svårt att fotografera och filma samtidigt (även om jag hade två kameror), eftersom att jag var så fokuserad på att få bra bilder att jag liksom glömde av att filma. Men jag skall träna och bli bättre! Fler små videos kommer så småningom, och jag hoppas att ni tycker det är roligt! Jag vet dock inte om jag kommer våga vlogga, det är ju så mycket svårare än det ser ut... 
 
Jag håller på att gå igenom alla bilder vi tog den här kvällen och de dyker väl upp här så småningom som vanligt! Här får ni några bilder bakom kulisserna som Alma och Julia tog under kvällen sålänge... 
 
 
 
 
Jag tänkte snart skriva ihop några Frågor-&-Svar-inlägg också så har ni någon fråga ni vill skall komma med så passa på att fråga den nu! Det kan ni göra → här! 
 
Postat av: Anonym

Kul!!

2016-07-01, 00:16:23 -
Postat av: Alma

så mysig video! ska se till att få ihop min snart också :)

2016-07-04, 20:17:06 - URL: http://almabengtsson.se/

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: