Follow

Clara och blommorna

Nikon D600 + Nikon 50mm 1,4 
 
 
I tisdags fotograferade jag fina Clara bland blommorna i eftermiddagssolen. Än en gång fotograferar jag med sol rakt på och jag börjar verkligen tycka om det mer och mer, jag tror att det är studion som "förstört" mig, haha! 
 
Här i Stockholm är det fullt fokus på att få klart allt just nu, jag kan inte fatta att det har gått två år redan och att utbildningen är slut när som helst. Det känns som igår när jag satt och svettades av nervositet på provdagarna när jag sökte utbildningen och nu är examensdagen här snart! Helt galet! 
 
Men jag är så taggad på att få lite sommar nu, även om jag skall jobba ganska mycket så skall jag njuta så fantastiskt mycket av värmen (om den kommer någon gång!) och alla ängar och fält som jag skall åka runt vid i solnedgångarna och fotografera.... 
 
 
 
Postat av: Anonym

Fint!

2016-05-26, 17:02:02 -
Postat av: Linn Strömberg

Så himla fint ju! <3

2016-05-26, 21:13:34 - URL: http://cigarettesncush.blogg.se/
Postat av: ExklusivaMoi

Soligt och värmande härligt bilder =D... mer sommarlov-känsla kan man nästan inte få, hihiii!

2016-05-27, 01:16:36 - URL: http://exklusivamoi.blogg.se/
Postat av: Alma

Superfina bilder! Ja, under provdagarna gick känslorna upp och ner verkligen, det var skönt att ha Julia där också så man slapp känna sig ensam :)

2016-05-27, 22:46:45 - URL: http://almabengtsson.se/

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: