Follow

Fyra vykort från Texas

En fin kväll vid sjön efter en god middag med vänner. Älskar den där randen av vackert ljus som bildas när solen precis gått ner...
 
 
Igår var jag och Philip i Downtown Dallas och hängde nästan hela dagen. Vi åkte bland annat upp i ett utkikstorn (Reunion Tower) där vi hade den här härliga utsikten över Dallas. 
 
 
Ett utav alla mål mat vi har ätit här. Cheeseburgare på In-N-Out Burger, så gott!
 
 
Ikväll var vi och tittade på en High School Football Game, vår sida av läktaren var ganska full, medan motståndarnas läktare ekade tomt... Men kul var det! Vi (alltså den skolan vi hejar på) vann storslaget! Nästa vecka skall vi gå på en lite större och lite viktigare Football-match. 
 
 
Här på bloggen ekar det också tomt!
Jag gillar inte hur lite jag hinner uppdatera just nu, mest eftersom att jag faktiskt har så mycket jag vill uppdatera om och jag vill inte ligga efter! Men här har ni i alla fall fyra små vykort från de senaste tre dagarna här i Texas, och imorgon skall vi iväg och campa över helgen med Kim och Grace och några till, kul! 
 
Jag hinner förhoppningsvis lägga upp något eller några tidsinställda inlägg innan vi åker imorgon bitti, jag ser till att sätta klockan för det! Nu måste jag krypa ner under täcket och sova, hoppas att ni har det fint, vart ni än är när ni läser det här. 
 
 
Postat av: Henry

Yeah Emma, like to follow your USA tour always stable! :-D
Have a nice weekend at the camp! ♥

2016-10-14, 08:11:18 -

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: