Follow

Lone Pine

Nikon D610 + Nikkor 28mm 1,8
 
 
När jag hade släppt av Emma vid Mount Whitney i måndags så tog jag lång tid på  mig på vägen ner för berget till Lone Pine igen. Jag stannade och fotade massor av självporträtt och bara njöt i de coola miljöerna. Det var jättevarmt men så himla kul.
 
Allt är så himla stort och mäktigt och det är så svårt att få med på bild så det känns lättare att få en uppfattning om hur stort det faktiskt är om jag är med i bilden, tycker ni inte? Det är ganska ovant för mig att ta så mycket självporträtt som jag faktiskt har gjort nu men jag börjar få mersmak, jag vill ta fler och häftigre självporträtt!
 
 
Sista bilden fotad av Emma Svensson
 
Postat av: Peter

Snygga bilder

2016-10-01, 12:16:16 - URL: http://stillastund.blogg.se
Postat av: Anonym

Fint!

2016-10-02, 10:24:51 -
Postat av: Rebecca

Wow så coolt ställe!

2016-10-02, 17:29:18 - URL: http://nouw.com/rebeccahjortskull

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: