Follow

Monument Valley

Nikon D610 + Nikkor 28mm 1,8
 
 
Magiskt vackra Monument Valley!
Det är så kul att hinna slappna av och titta på alla bilder från de platser vi besökte under fotoresan. Nu kan jag liksom smälta det lite bättre och förstå hur magiskt det var. Som den här eftermiddagen i Monument Valley, det enda som saknades var några Cowboys på de vackra hästarna som sprang runt där...
 
Just nu befinner jag mig i Texas tillsammans med Philip som mötte upp mig här! Vi har inte kunnat säga något om det för det var en överraskning! Jag har ju bott i Texas som utbutessstudent när jag var 17-18 (år 2010-2011) och då bodde jag hos en amerikansk familj här och gick på Highschool i ett år. 
 
Så jag kom hit för att hälsa på familjen och vänner här borta - och de blev så överranskade, haha! Åh, jag skall försöka få ihop mina senaste vloggar snart, så får ni se. Det var så kul! Och ÄR kul! Vi har massor plannerat nu under de två veckorna vi skall vara i Texas, och jag skall ta mängder med bilder!
 
Postat av: Josefin Nilsson

Wow helt fantastiska bilder!

2016-10-12, 10:13:56 - URL: http://josefinnnilsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Naturen är verkligen så häftig och vacker! Det ser ut som att du har en helt fantastisk resa, vilka upplevelser!! :)

2016-10-12, 21:33:37 - URL: http://doowop.blogg.se
Postat av: alma

hästbilderna!!!<3

2016-10-17, 16:12:47 - URL: http://nouw.com/almawiola

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: