Follow

Salvation Mountain

Nikon D610 + Nikkor 28mm 1,8
 
 
För ett par dagar sedan besökte vi det här häftiga konstverket som ligger mitt ute i öknen. Vi kom dit mitt på dagen vilket betydde att det var jättejättejättevarmt. Alltså jättevarmt. Jag-fick-knappt-luft-varmt. 
 
Det var så häfigt, och stort! Jag tror vi skall tillbaka hit i nästa vecka igen så då kan jag kanske ta lite fler bilder, för det fanns så mycket mer att se. Om jag så skall hälla en vattenflaska över huvudet, haha! Jag har nog aldrig upplevt den sortens värme innan, men vi skall ju till Death Valley nästa vecka så då får jag väl antagligen känna på det igen! 
 
 
 
Postat av: Isabella [ Fotografi ]

Åh häftigt! Har du hört om Alexander Supertramp (filmen Into The Wild är baserad på hans historia)? Han har varit där vid Salvation Mountain, tyckte jag kände igen namnet haha. :)

2016-09-27, 10:17:21 - URL: http://szalai.se
Postat av: Hanna

Ååh Salvation mountain är helt klart mitt största drömställe att besöka. Jag bara måååste dit. Verkar så galet häftigt!

2016-09-29, 08:34:04 - URL: http://lillemanhanna.blogg.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: