Follow

Behind the scenes med Intersport

 
 
I början på februari assisterade jag Emma Svensson i Göteborg på en kampanjfotografering för Intersport som ni nu kan se på deras hemsida och i de flesta butikerna runt om i landet. Vi började dagen tidigt med hår och makeup före soluppgången och sedan fotade vi hela dagen ute i det kalla vädret. Det snöade på morgonen men mot eftermiddagen när vi fotade de bilderna som ni ser en skymt av i den här inlägget så kom solen fram (även om det fortfarande var iskallt, haha!).
 
Modellerna kämpade i vårkläder medan vi andra hade skidutrustning på oss och jag har typ aldrig frusit så mycket i hela mitt liv men vi hade ändå väldit roligt. Det var ett härligt gäng människor och bilderna blev fina! 
 
Postat av: Mie Evnice

Haha tycker så synd om modellerna när det är så där kallt ute! I oktober för två år sedan hade jag en modell som badade i havet, själv stod jag med massor av kläder på stranden haha! 😂

Svar: Hahaha åh! Allt för att få fina bilder ;)
Emma Grann Fotografi

2017-04-11, 12:01:42 - URL: http://mieevnice.blo.gg/

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: