Follow

Future of Fashion: Editorial for Meiyo Magazine

 
Ny Editorial för Meiyo Magazine
 
Foto: Emma Grann 
Styling: Rosa Cruz  
Make up: Lovisa Lunneborg 
Model: Lefteris B / Stockholmsgruppen
Retouch: Pia Örn 
Creative Director: Magnus Swärd
 
 
För några veckor sedan spenderade jag en hel fredagkväll i studion med ett härligt team listade här ovanför. Vi hade så himla roligt och jag fotograferade bilderna till den senaste artikeln "Future of Fashion" i Meiyo Magazine som nu finns ute på deras sida. Artikeln handlar om hållbart mode, är väldigt intressant att läsa och jag är superglad att de frågade mig om jag ville ta bilderna. Lefteris var grym framför kameran och vi körde tills fonden var helt söndrig av allt poserande och krälande på golvet för bästa möjliga poser och bilder, haha! 
 
Se bilderna och läs hela artikeln här!
 
Postat av: Ida

Fina bilder!!

2017-04-01, 22:16:26 - URL: http://iidajohansson.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: