Follow

Morgonevent och körsbärsblom

Nikon D600 + Nikkor 50mm 1,4
 
 
Igår kväll när jag gick och lade mig bestämde jag mig för att det här skulle bli en bra dag, och det blev det! 
 
Mitt larm gick 5:30 och jag var ovanligt pigg, tryckte faktiskt inte på snooze en enda gång utan jag gick upp ur sängen och åt frukost framför ett gammalt avsnitt av How I Met Your Mother innan jag gjorde mig i ordning och tog bussen en timme senare.
 
I Kungsträdgården mötte jag upp Louise och jag fotade lite till hennes blogg och hon fotade mig lite innan vi gick vidare till ett event på H&M på Drottninggatan. Det var ett klubbevent med frukost och rabatt på allt i butiken så jag gick därifrån med en ny jacka (har fått en grej för jackor och får snart inte plats med fler hemma men jag kan inte sluta, haha). Efter det eventet så åkte vi vidare till ett annat event med märket Brixol där vi åt en tredje frukost och lyssnade på dem när de pratade om deras nya kollektion av jackor. Som var så (!) fina, men (som tur var) lite för dyra för min plånbok just nu. 
 
När det var slut åkte jag mot jobbet där jag hade ett två timmar långt planeringsmöte inför några workshops jag skall hålla i maj och juni som jag är väldigt peppad på att göra. Det är för en grupp unga tjejer där jag bland annat skall prata om foto och hur jag porträtterar kvinnor och mina tankar kring hur vi skall tänka kring det. Och massor av andra spännande grejer. När det mötet var slut var klockan inte ens tolv och jag kände mig så sjukt produktiv efter att ha hunnit med så mycket på bara en förmiddag. Det kändes så skönt! 
 
Någon timme senare var jag på vårdcentralen och kollade upp mitt knä (som fortfarande krånglar, fast jag slipper i alla fall kryckorna nu) och sedan åkte jag hem och har jobbat hemifrån med massor av grejer sen dess. Nu skall jag gå ut i solen, promenera till affären, handla lite mat och sedan sätta mig och titta på en film eller två. 
 
 
Postat av: Josäfin Andersson

SÅÅÅÅÅ fina bilder!! :D

2017-04-27, 21:40:54 - URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååh vad är det för väska på bild nummer två? :)

Svar: Den är från Fossil :)
Emma Grann Fotografi

2017-04-28, 14:18:36 -
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Så otroligt härliga bilder!! :D
Och det låter som en toppenbra dag! :D

2017-04-28, 18:45:50 - URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: