Follow

Sigrid L

 
 
Foto & Redigering: Emma Grann / Studio Emma Svensson
Modell: Sigrid L / Stockholmsgruppen 
Styling: Martina Axtelius
Hår: Daniel Phu 
Makeup: Galina Nourmi
 
 
I februari höll jag, Frida och Alma en workshop i modefoto (för Fotoresor) och då passade jag på att ta de här bilderna på Sigrid under en liten paus. Jag har inte hunnit gå igenom dem - och hade typ glömt av dem - tills stylisten frågade om jag hade några bilder på den här modellen (vi har åtta olika modeller på varje modefoto workshop) och det hade jag ju! Jag tyckte de blev väldigt fina i svartvitt, något jag inte brukar tycka i vanliga fall, men det blev en så mjuk och härlig känsla med de gråa tonerna. 
 
 
Postat av: Kattis

Riktigt fina bilder, håller med om att de passade i svartvitt!☺

2017-04-07, 14:30:02 - URL: http://stellaefoto.blogg.se/
Postat av: Julia Persson

Super fina bilder!

2017-04-07, 22:50:22 - URL: http://nouw.com/juliaperssonn

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: