Follow

Elsa B / Stockholmsgruppen

 
 
Foto: Emma Grann 
Modell: Elsa B / Stockholmsgruppen 
Hår & Makeup: Josephine Golan 
 
 
I söndags kväll fick jag ett sms från Alma på jobbet att hon skulle fota några modeller i studion under måndagen och att jag gärna fick fota också eftersom att jag ändå skulle till kontoret också. Jag skulle egentligen sitta och hinna gå igenom tusentals Lofoten-bilder men jag tog med mig kameran ändå. Jag gillar ju inte att missa ett tillfälle, hehe. 
 
Jag satt och jobbade med Lofotenbilderna hela dagen och tog två stycken tio-minuterspauser då jag först fotade Elsa och sedan en till tjej som hette Maja. Det är kul att fotografera under tidspress för då tänker jag mer på vad jag gör än om jag har två timmar på mig (då tenderar jag att slappa lite). Elsa var superduktig framför kameran och jag är så glad att jag hann fotografera henne för hon har faktiskt stått på min "att-plåta-lista" (en lång lista med modeller jag vill fotografera) ett ganska bra tag nu. Plus lite skönt med omväxling från alla landskaps- och naturbilder jag har fotograferat och lagt upp det senaste, och hoppas ni inte har tröttnat på det för det kommer sååå mycket mer!
 

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: