Follow

Någonstans på ett övergivet sanatorium utanför Berlin

Nikon D610 + Nikkor 28 mm 1,8 och Nikkor 50 mm 1,4
 

Under en av dagarna på vår fotoresa Ödeplatser i Berlin besökte vi detta fantastiska ställe. Det var inte alls lika förstört och sönderklottrat som de andra ödeplatserna vi var på utan det här var nästan romantiskt med alla vackra pastellfärger (plus ett piano och en fortfarande perfekt placerad soffa!). Vi alla turades om att fotografera Aava och röra oss runt på det helt sjukt stora området med 23 byggnader varav en från sent 1800-tal. Det är en svår känsla att beskriva men det var liksom så häftigt, vackert och otroligt obehagligt på samma gång. 

Juste, håll utkik på min youtubekanal som jag äntligen tänker börja uppdatera lite igen nu när jag har så smått kommit ikapp med allt jag har plåtat och filmat nu i sommar. Först ut är en video från den här fotoresan, riktigt riktigt snart! 
 
 

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: