Follow

Två systrar i augusti

 
 
I onsdags kväll rullade ett tåg upp till Stockholm med min syster ombord!
 
Igår hade vi en riktigt härlig semester-sommardag med portabelloburgare och en eftermiddag på Gröna Lund med en konsert som avslut. Jag tror att vi åkte vilda musen typ tio gånger och sprang fram och tillbaka mellan karusellerna medan alla andra satt och köade/väntade på konserten. Och vilket perfekt väder det var! Det var en av de första dagarna på hela sommaren jag har kunnat gå runt i bara klänning utan att frysa. Okej, den är ju långärmad och jag frös lite på vägen hem på kvällen men visst är den fin, jag älskar färgen! Ni hittar klänningen här (adlink). 
 
Idag blir det nog byxor hela dagen dock för plötsligt kom hösten? 12 grader "varmt"och nu skall vi åka in mot stan en sväng. Hoppas ni har det fint ♥ 
 
Postat av: Saga

Åh så fina bilder, såg riktigt mysigt ut! Jag var också på konserten igår, hoppas du hade kul :)

2017-08-25, 15:30:43 - URL: http://nouw.com/sagaaginger
Postat av: Emilia

Så härliga bilder! Ser ut som ett reportage fast liksom, livsstil. Inte så bra beskrivet kanske, men väldigt fint oavsett!

Svar: Åh, vilken fin kommentar! Det är lite så jag vill att mina bilder skall vara så jag är så glad att du ser det :) <3
Emma Grann Fotografi

2017-08-26, 16:59:24 - URL: http://emiliawesterstrom.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: