Follow

De 9 mest gillade bilderna på min Instagram 2017

 
Jag såg att Flora hade lagt upp ett likadant blogginlägg med hennes "Best Nine" från Instagram och jag tycker själv det är roligt att kolla in vilka bilder ni gillar mest så här kommer mina mest gillade bilder 2017! Totalt har jag alltså lagt upp 272 bilder (än så länge) i år och fått över 51 000 likes. Och här är de nio mest gillade bilderna under hela året: 
 
Nionde plats
En fantastisk natt i Yosemite National Park (en tillbakablick från 2016). Har aldrig någonsin sett så mycket stjärnor som den här natten. 
 
Åttonde plats
En av alla idylliska små stugor i Lofoten. Jag vet att jag hade sett exakt den här stugan på en annan instagrambild innan vi åkte till Lofoten och tyckte den var så fin så vi letade upp den på plats. Och den verkar ju ha funkat bra även i mitt flöde. 
 
Sjunde plats
En selfie från Island, jäklar vad jag höll på fram och tillbaka till kameran för den här bilden (hade inte fjärrutlösaren med mig). Calle som var med på resan tog även den här bilden på mig (utan att jag visste det) medan jag höll på, lite kul att se hur annorlunda en bild kan bli från två vinklar och med olika redigering. 
 
Sjätte plats
Också en tillbakablick från 2016, en väldigt snöig vinterdag i Göteborg. 
 
Femte plats
Fantastiska Alabama Hills från Fotoresan till USA i somras. En av favoritkvällarna den resan, och framför allt den med finast solnedgång. 
 
Fjärde plats
Jag, strax efter midnatt, på väg ner från en toppbestigning i Lofoten. Troligtvis det vackraste jag någonsin vart med om. 
 
Tredje plats
Ett eftermiddagsdopp i den Blå Lagunen på Fotoresan till Island. Fotograferad av duktiga Natalie Greppi
 
Andra plats
Bilden jag la upp i onsdags när jag berättade att jag vunnit Årets Fotoblogg 2017 på blogg.se. Woho! Som jag spontan-fotade i mitt kök precis innan jag skulle åka till jobbet, haha! 
 
Första plats! 
Natalie på en äng av bomull, med norrsken och stjärnor över sig. What's not to like? Det här är en utav mina favoritbilder från året så det är kul att ni också gillade den så mycket (bokstavligt talat). 
 
Följ mig på Instagram här
Klicka här för mina 9 mest gillade bilder på Instagram 2016. 
Klicka här för mina 9 mest gillade bilder på Instagram 2015. 
 
Postat av: Saga

Så vackra bilder Emma, tack för att du delar med dig av ditt skapande och inspirerar!!

Svar: TACK :D
Emma Grann Fotografi

2017-12-16, 15:27:28 - URL: http://nouw.com/sagaaginger
Postat av: Cilla

Så himla fina bilder! Och 1:an. Vilken vacker unik bild :)

Svar: Åh tack så mycket!! :)
Emma Grann Fotografi

2017-12-16, 17:23:46 - URL: http://nouw.se/cillasphotography
Postat av: Amanda

Alltså så underbara bilder, du är verkligen sjukt duktig!

Svar: Tusen tusen tack!! <3
Emma Grann Fotografi

2017-12-16, 17:57:43 - URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: Meg

Så himla fina bilder, du är så duktig! Älskar Yosemite-bilden, måste varit en magisk upplevelse. Spårvagnsbilden är också väldigt Göteborgscharmig <3

Svar: Åh tack så mycket!! ❤️❤️
Emma Grann Fotografi

2017-12-18, 09:26:20 - URL: http://megs.blogg.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: