Follow

Hejdå Stockholm, ses nästa år!

 
 
Idag gjorde jag min sista jobbdag för det här året på Studio Emma Svensson. Jag var iväg och plåtade bloggbilder till Brita Zackari, vilket var väldigt roligt och jag glömde nästan av att jag skulle sitta på ett tåg mot Göteborg ett par timmar senare. 
 
Imorse skulle jag inte vara hos Brita förrän halv elva så jag passade på att ta en promenad genom stan och fotade lite i morgonsolen. Älskar när vintern ser ut såhär och när man faktiskt har tid att vara ute i ljuset, en sån skön omväxling mot alla mörka gråa kvällar och nätter (och dagar för den delen). 
 
Nu sitter jag på det där tåget som skall ta mig hem över jul och nyår. Det skall bli så skönt att få ett par veckor med familjen och vännerna där nere. Jjag tror det var ett och ett halvt år sedan sist jag var hemma fler än 9 dagar i rad, så jag hoppas på att hinna landa och mysa riktigt mycket nu. 
 
Postat av: Lena

Jättefina bilder. Hoppas att du får en fin julledighet :D

2017-12-23, 13:54:32 - URL: http://nouw.com/moonshinelullaby

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: