Follow

Söker julstämning med en önskelista

 
 
 
Känns som en väldigt klyschig sak att säga men; vad fort tiden går! 
Idag är det december, på söndag är det första advent och plötsligt skall man känna julstämning. Just nu sitter jag på ett tåg ner mot Göteborg med julmusik i lurarna och i helgen skall jag baka pepparkakor med min familj. Så jag hoppas att jag får lite julstämning då. Jag kan redan känna lukten av mormor och morfars hemmagjorda pepparkaksdeg och apelsiner lite för många nejlikor i. 
 
 
 
Adlinks: Powerbank här I Skor här I Skärp här I Halsband här I Fotobok här Träningstights här 
Klocka här I Parfym här I Ram till polaroidbilder här I Polaroidfilm  här I Tröja här 
 
  
Här är några saker jag önskar mig utav tomten i år, kanske det också kan vara tips på julkpappar om du har kört fast och inte vet vad du skall köpa till en person nära dig. Men det jag önskar mig allra mest just nu är att mitt knä blir helt och friskt igen. Och ett besök hos frisören, för herregud vad mitt hår skulle behöva det. 
 
 

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: