Follow

Video från fotoresan till Island 2017

 
 
I veckan lanserade vi Fotoresor internationellt!
Det skall bli så spännande att bygga upp det här ännu mer och få en större publik nästa år. Vi har redan massor av nya idéer och jag tror det kommer bli riktigt bra! 
 
I september i år åkte vi på årets sista fotoresa, till Island. Det var även min allra första gång på Island och jag blev såklart helt blown away som alla andra och är redan såå taggad på nästa års fotoresa dit! Ni kan se några favoritklipp från den resan i videon här ovanför, och vill ni se alla mina blogginlägg från resan (varning för många bilder, haha!) så kan ni klicka här! 
 
Postat av: Cilla

Wow vilken grym video! Ser underbart ut ;)

2017-12-25, 14:31:42 - URL: http://nouw.se/cillasphotography
Postat av: Miss Baby Peaches

Jag kan tänka mig att Island är en riktigt häftig plats att fota på!

2017-12-26, 20:39:53 - URL: http://babypeaches.blogg.se/

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: