Follow

Video från vår resa till Lofoten

 
 
God morgon måndag!
Iskalla gråa decembermåndag. 
 
Här kommer en 2-minuters-dos med värme, äventyr och glädje från sommarens bästa ögonblick i Nordnorge med min kära vän Johanna. Det pirrar ordentligt i magen (och i äventyrslusten) när jag tittar på de här små klippen, jag valde att lägga på en musikslinga, men hade ni hört ljusupptagningen hade det varit "OMG JAG DÖR" i princip hela tiden, haha. Det blandat med disneylåtar i bilen och massor av övertrötta skratt. 
 
Vill ni se alla mina blogginlägg från den här resan - klicka här
Postat av: Sandra

Vilka helt fantastiska vyer :)

Allt bra?
Kram

2017-12-19, 14:44:35 - URL: http://sandraochmoas.blogg.se
Postat av: Cilla

Vilken härlig video! Nu hoppas jag att jag kan limma ihop min bajskropp så jag kommer iväg till Lofoten/Senja i sommar! Vad har du för drone? Började filma lite en Gopro när jag körde genom norge men är verkligen ingen filmskapare direkt men något jag vill lära mig. Tycker det blir en helt annan feeling bara av några minuter film av det man älskar att fotografera. :) grymt tjejen !

Svar: Jaaa alltså Senja var amazing!! Inte att missa på en sån resa :) DJI Mavic PRO heter drönaren, och tack!! Hoppas din kropp blir bra <3
Emma Grann Fotografi

2017-12-20, 20:10:50 - URL: http://nouw.se/cillasphotography
Postat av: Nora Bååth

Så galet vackert! Lofoten är ett ställe som jag verkligen vill besöka :)

2017-12-20, 21:15:57 - URL: http://norasfoto.se/

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: