Follow

Det häftigaste jag någonsin gjort!


Nikon D600 + Nikkor 28 mm 1,8

 
Idag kom jag hem från det häftifaste äventyret jag någonsin varit med om!
För exakt en vecka sedan stod jag här uppe på toppen av Segla efter en två timmars hike från en liten stad vid en stor klarblå fjord i Nordnorge. Strax innan midnatt var vi uppe och en konstant solnedgång/uppgång i några timmar väntade på oss. Jag vet att jag säger ibland att "det här är något utav det häftigaste jag gjort och det finaste jag sett" men den här senaste veckan jag har haft i Norge ÄR det häftigaste och jag någonsin har gjort och det finaste jag någonsin sett! Utan tvekan. 
 
Ni som följer mig på Instagram kanske har sett på min "story" att jag har spenderat min senaste vecka med att bestiga små bergstoppar, campat och roadtrippat genom Norgnorge och Lofoten. Jag var där på uppdrag av Fotoresor för att reka platser inför en eventuell resa vi kommer göra till Lofoten (se till att följa @fotoresor på Instagram för att hålla koll på våra kommande resor!). 
 
Världens bästa Johanna följde också med på resan och de här bilderna är från vår första hela dag i Norge. Det var helt fantastiskt, helt overkligt vackert. Det finns liksom varken ord eller bilder som kan beskriva känslan vi hade när vi nådde den här toppen och långsamt såg molnen bildas under oss medans himlen gick från ljusblå till rosa till orange till rosa och orange igen. Vi ville aldrig gå ner, och vi hade nog inte gjort det om vi inte hade frusit så mycket som vi gjorde (det var cirka 8 grader). Så vid 03 var vi tillbaka i vårt tält igen, fyllda av spänning inför den kommande veckans äventyr! 
 
 
Postat av: Anonym

Nu går det att kommentera detta inlägg! <3

/ Blogg-teamet

Svar: Yay tack!! :) <3
Emma Grann Fotografi

2017-11-21, 08:58:58 -

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: