Follow

Gotland i bilder och lite tankar kring livet


Nikon D600 + Nikkor 28 mm 1,8 & Nikkor 50 mm 1,4


Fina fina Gotland!
Igår kom jag hem från Gotland efter lite drygt fyra dagar där på fotojobb för Studio Emma Svensson. Både jag och Rasmus från studion var där nu under Almedalen och jobbade. Jag har varit i Vidby och runt om på Gotland en gång tidigare (för åtta år sedan!) och det var lika mysigt och vackert som jag minns det, bara med några tusen männsikor extra på gator och torg. 
 
Vi bodde hemma hos Thomas som faktiskt var en deltagare på Fotoresan till Berlin som jag var handledare på i juni. Så himla kul att träffa gamla deltagare igen efter fotoresor! Han hade också två gulliga hundar som fick lite extra kärlek under de här dagarna (jag älskar hundar!). 
 
Jag känner att min blogg är så himla spretig just nu med inlägg från här och var och jag förstår om ni inte har en aning om vart jag befinner mig för tillfället. Det gör knappt jag heller, haha! Den tredje juni åkte jag till Berlin och efter det har hela min vardag varit en enda bubbla av resor, flytt, jobb och mer jobb. Jag har liksom ägt en lägenhet i över tre veckor men bara sovit där i tre nätter. Jag klagar absolut inte på mitt liv, det är snarare tvärt om. Mitt megastora (!!) i-landsproblem just nu är att jag gör alldeles för mycket roliga saker och tar för många bilder så jag hinner inte gå igenom dem eller lägga upp dem, haha. Men idag har jag hunnit gå igenom ganska mycket bilder från Berlin och även börjat klippa ihop en härlig film från den resan så förhoppningsvis kommer det upp här på bloggen inom kort. 
 
Men jag kan be om ursäkt i förtid över att min lilla blogg kommer vara lite hackig framöver, men dock med bilder från helt magiska och fantastiska platser! För mina äventyr är långt ifrån över den här sommaren. Nu om någon timme åker jag till Göteborg över helgen igen, sedan är jag hemma i min lägenhet i Stockholm i drygt en vecka innan jag drar iväg igen på ett sjukt spännande uppdrag den 20e juli. Så sjukt spännande, jag är jättetaggad!! 
 
 
Postat av: Matilda

Tycker inte alls att den är spretig! Gillar att det är väldigt olika teman, för sånt är ju livet själv! 😊

Svar: Men åh vad fint skrivet :) och vad skönt! 💕
Emma Grann Fotografi

2017-07-08, 09:18:47 - URL: http://nouw.com/tildasofia
Postat av: Lena

Åh vackra Gotland! Jättefina bilder, får mig verkligen att längta tillbaka och oroa dig inte för att det ska bli spretigt, det kommer bli toppen! :D

2017-07-09, 16:53:52 - URL: http://nouw.com/moonshinelullaby
Postat av: Saga

SÅ FINA BILDER! Du gör mig väldigt sugen på att åka till Gotland :)

2017-07-09, 20:37:08 - URL: http://nouw.com/sagaaginger

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: