Follow

Laundry Day

 
 
Modell: Louise Xin 
Kamera: Nikon D600 + Nikkor 28mm 1,8 + Nikon Speedlight SB700
 
 
Jag älskar att hänga med den här tjejen och hitta på knäppa saker. Som att fota en outfit nere i min gamla tvättstuga till exempel. Vi båda har liksom tröttnat lite på att ta vanliga "dagens-outfit" bilder till Louise blogg nu så vi hittar alltid på något knäppt istället. Jag lägger inte upp allt här på bloggen men jag tyckte de här bilderna blev rätt coola! 
 
Det blev lite konstig stämning när det kom in en kille som skulle tvätta och Louise satt i en tvättkorg och jag med kamera och blixt bredvid dock, haha! 
 
Postat av: Amanda Jona [FOTOGRAF]

Alltså jag dör lite över hur snygga de här bilderna är!!!

2017-07-07, 09:43:27 - URL: http://amandajona.se
Postat av: Anonym

En strumpa är längre än den andra...........

2017-07-12, 08:13:54 -

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: