Follow

Teufelsberg



Nikon D600 + Nikkor 50 mm 1,4 & Nikkor 28 mm 1,8
 
 
Hår & Smink: Galina Nurmi 
 

Under den andra dagen på Fotoresan Ödeplatser i Berlin i juni besökte vi Teufelsberg, och vi fotograferade modellen på flera olika ställen i det stora området varvat med att fotografera grafitti och den coola platsen helt utan modell också. Sedan spelade vi lite pingis innan vi åkte tillbaka till Berlin och åt en god middag tillsammans.
 
Jag tror att jag har nämnt det förut men en utav mina favoritögonblick på fotoresorna är kvällarna då vi pratar om det vi fotograferat under dagarna och skrattar och bara umgås med varandra. Jag älskar såklart att fotografera och vara på alla häftiga platser också, men det är liksom något speciellt med tiden precis efter också, när vi slappnar av och bara är

 

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: