Follow

Början på något nytt och slutet på något annat

 
 
Imorse (det känns som imorse men det var över ett dygn sedan nu) var det dags att åka mot Arlanda igen! Och nu efter en lång resa befinner jag mig i Los Angeles med ett nytt härligt Fotoresor-gäng! 

Nu startar nämligen ungdomsresan i USA och vi skall roadtrippa i nästan två veckor här borta och bara fota, umgås och köra runt till bland annat Joshua Tree, Grand Canyon, Las Vegas och (min favorit!) Yosemite! Det kommer bli helt fantastiskt och jag lovar att försöka hålla igång bloggen så mycket jag kan under dessa intensiva veckor så kika in här och på min Instagram för att hänga med på vårt äventyr! 

Men idag var inte bara början på något utan även slutet på något annat. När jag lämnade lägenheten imorse så var det sista gången jag var där. För under tiden jag är borta så går vårt flyttlass till vår nya lägenhet. Så när jag landar i Sverige igen kommer jag åka hem till en annan lägenhet. En som jag äger!! Kan knappt förstå hur många vuxenpoäng det faktiskt är, haha!  

Det skall bli så kul och jag längtar väldigt mycket efter att få börja inreda och fixa. Men den här utsikten är något jag kommer sakna med lägenheten vi nu lämnar bakom oss. Bilden är från imorse (altså söndags morse) runt 4:30 innan taxin hämtade mig. Dimman låg på det spegelblanka vattnet och det var verkligen så vackert att jag var tvungen att packa upp den väl nerpackade kameran och knäppa några bilder... 
 
Nu är det dags att äntligen sova lite här borta i LA, godnatt! 
 
 
Alla våra grejer är nerpackade.
Postat av: matilda

Åh så kul! Längtar redan efter bilderna från fotoresan!

2017-06-12, 17:40:19 - URL: http://nouw.com/tildasofia

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: