Follow

Mina nya mobilskal

 
 
I månader har jag gått omkring med ett iPhoneskal som varken är mitt eller helt och rent. Så jag kände att det avr dags för ett nytt skal och jag har tidigare varit väldigt nöjd med ett skal från Caseapp så när de hörde av sig och ville göra ett samarbete så var jag ju superglad! 
 
Jag gjorde två skal med bilder från Fotoresan i USA i höstas och gjorde dem på matta skal. Älskar att ha matta skal! Och såklart passade jag på att fixa en rabattkod till er också om ni - precis som jag - är sugna på nya och fräscha mobilskal. Anger ni EMMAGRANN20 i kassan så får ni 20% rabatt! 
 
 
 
Det här är ett samarbete med caseapp.se
 
Postat av: Kajsa

Rabattkoden verkar inte vilja funka.. :/

Svar: Jag har kontaktat dem idag och nu skall det funka!! :) hoppas!
Emma Grann Fotografi

2017-03-26, 10:23:57 - URL: http://kajsadahl.com
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Otroligt fina mobilskal! :D

2017-03-26, 18:41:04 - URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: