Follow

Stella E

 
 
Foto & Retusch: Emma Grann
Makeup: Galina Nurmi
 
 
Förra helgen höll jag i en Modefoto Workshop tillsammans med mina fina kollegor Frida och Alma för Fotoresor. I 14 timmar sprang vi runt i studion och korridorerna här på jobbet och fotade och fixade och höll i kursen för 12 andra fotonördar och åtta olika modeller, fonder och ljussättningar, makeupartist, stylist osv. Det var riktigt roligt och jag passade på att ta några snabba bilder själv i pauserna på de två modellerna på min station. Här är den första modellen jag hade under dagen, Stella från Stockholmsgruppen. Är helt kär i färgerna i de här bilderna!  
 
- Och juste, ni har kanske märkt att jag har ny header på bloggen. Jag ville ha något mer cleant och har även en nyfunnen kärlek till den här lila färgen så Julia hjälpte mig att ta en ny bild i måndags och jag tyckte det blev jättefint ♥
 
Postat av: Evelina


Jag håller på med en serie inlägg om vilka bloggar jag läser och undrar om jag kan få använda några av dina bilder till länken till din blogg?

Svar: Hej! Ja vad roligt :) Absolut! Länka gärna sedan när blogginlägget är klart :)
Emma Grann Fotografi

2017-03-02, 13:46:24 - URL: http://evelina.itgirls.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: