Follow

Vårkänslor i studion igår

 
 
Igår hade vi två modeller i studion som jag, Nora, Alma och Rasmus (som också jobbar på studion) fotade hela eftermiddagen. Mia gjorde makeup och vi testade ljus, vinklar och massor av färgfilter och annat roligt. Tiden bara sprang iväg! 
 
Såhär såg det ut när jag fotade mina första bilder på Nicolina. Vi skapade ett fint "dagsljus" genom att ställa HMI-ljuset utanför fönstret så att det lös in och skapade alla de fina solkatterna i rummet. Och som ni ser kunde jag inte motstå den här lila färgen igen, hehe. Jag blev väldigt nöjd med bilderna så jag lägger nog upp dem på bloggen senare i veckan, när jag har hunnit kolla igenom alla andra bilder vi tog senare under dagen också. 
 

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: