Follow

Behind the scenes med KappAhl

 
 
Såhär såg det ut bakom kulisserna den senaste gången jag assisterade Alma i studion. Det var fredag, alla var glada och Alma filmade Nina i samarbete med KappAhl. Ni kan se slutresutatet här om ni vill, det blev jättefint, precis som allt annat Alma gör.
 
Jag har också börjat filma mer och mer själv faktiskt och känner verkligen att jag blir bättre och bättre på det, vilket är kul! Det är något jag skulle vilja göra mer i framtiden och något jag är peppad på att lära mig mer om. 
 
PS: Glöm inte att följa mig på Instagram och kolla in mina "stories" för att följa med lite på mina äventyr i Berlin i helgen. Ser så många häftiga platser och försöker lägga upp så mycket som möjligt!
Postat av: Ida Jansson

Åh vilket kul jobb 😃

2017-05-15, 13:28:42 - URL: http://onlyonewaytogo.blogg.se/

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: