Follow

Lovisa L / Oh My Management

 
 
Foto: Emma Grann 
Redigering: Mathilda Vizions 
Styling & Makeup: Lovisa L / Oh My Management
Kamera: Nikon D600 + Nikkor 50mm 1,4
  
 
En varm kväll förra veckan fotograferade jag de här bilderna på Lovisa vid Zinkensdamm här i Stockholm. Precis som jag nämnde en gång i det här inlägget för ett tag sedan så testade jag att fotografera med blixt i motljus för en gångs skull istället för att använda reflexskärm. Jag kände faktiskt att jag gillade det på de här bilderna. Det är inte den stilen jag brukar fotografera i men det är verkligen något jag vill testa fler gånger och jag älskar att experimentera med nya sätt att skapa bilder. 
 
Imorgon åker jag till Berlin i tre dagar för att göra research inför en resa tillsammans med Fotoresor där i juni i år. Det skall bli riktigt spännande faktiskt, jag skall nog få se en del riktigt häftiga platser och jag kommer såklart att visa er allt sedan när jag kommer hem. 
 

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: