Follow

Min nya väska är fin på flera sätt

Foton av Amanda Jona ♥
 
 
De här bilderna tog Amanda på mig i kungsträdgården tidigt en morgon i april. Det var kallt som satan men så vackert i solen bland blommorna. Den allra första gången jag fotade på morgonen i Kungsträdgården var också med Amanda för två år sedan, då såg det ut såhär, och vi var minst lika galna och glada den här morgonen. 
 
Och kolla in min nya väska från Hiptipico! Älskar den av flera olika anledningar. För det första för att den är så fin (!), och för det andra för att märket är så himla bra. Hiptipico upptäckte jag genom Louise som också är helt kär i idén och grejerna de säljer. Märket är grundat i syfte att visa upp och sälja handgjorda grejer i fina material, skapade av maya-indianer i Guatemala som jobbar under fina förhållanden. Så himla bra! Ni kan läsa mer om märket här (det här inlägget är inte sponsrat alls utan jag vill bara tipsa om märket som jag tycker är väldigt fint). 
 
Jag och Louise har eventuellt inlett ett väldigt spänannde kommande samarbete med märket också (för vi hörde av oss till dem eftersom att vi är så stora fans), men mer om det lite längre fram! Jag hoppas verkligen att det blir av! 
 
Postat av: Cilla

Fick en rejäl tanke vurpa på Amandas inlägg 😂 så skriver det här oxå- fina foton och jag log när jag såg dig le - gillar när en bild nästan talar till en ;)

2017-05-21, 12:48:25 - URL: http://nouw.se/cillaphoto
Postat av: Lena

Otroligt fina bilder! :D

2017-05-21, 20:42:05 - URL: http://nouw.com/moonshinelullaby

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: