Follow

Sparv Accessories SS17

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Nikon D600 + Nikkor 50 mm 1,4
 

En kväll i april fotograferade jag de här bilderna för Sparv Accessories tillsammans med fina Alma och Julia i studion. Jag har ju fotograferat för Sparv i många år nu och det är så kul att få följa både min utveckling med de här bilderna men också Charlottas (designern på Sparv) utveckling med alla hennes fina nya smycken. 

Älskar smyckena och har i princip alla de olika från alla kollektioner hemma, hehe. Vilken är er favorit? 

 

Här är också en liten film jag gjorde under fotograferingen: 

 

Postat av: Lena

Nu vill jag ju bara shoppa haha älskar armbanden! :)

Svar: Jaaa visst är de fina :)
Emma Grann Fotografi

2017-05-22, 07:32:26 - URL: http://nouw.com/moonshinelullaby
Postat av: Matilda

Åh så fina bilder, härligt ljus! Och smyckena är också väldigt stilrena :)

2017-05-23, 20:36:46 - URL: http://nouw.com/tildasofia

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: