Follow

En utav mina favoritplatser i Stockholm

 
 
Sedan någon vecka tillbaka skall jag varje dag försöka gå en kort promenad för att få igång musklerna i låret och knät. Igår morse var jag så väldigt otaggad på att gå samma sträcka som jag gjort i några veckor nu så jag tog mig ut till Bergianska Trädgården och tog med mig kameran som motivation. Så med kameran i ena handen och en krycka i andra handen tog jag en promenad i solen och sedan drack jag en kopp te i Orangeriet som ligger där. Det är ett så himla fint ställe och det var skönt med lite omväxling, jag fick massor av ny energi både av solen och av allt det fina. 
 
Dock var jag helt slut i knät efter ett pass hos sjukgymnasten sedan och låg med is runt benet i några timmar sedan. Men det var det värt! 
 
 
Postat av: Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh, Gamla Orangeriet är ju verkligen finaste fiket i typ hela världen!

Svar: Jaaa visst är det!! Älskar det!
Emma Grann Fotografi

2017-11-20, 16:11:49 - URL: http://amandajona.se

Tjäna pengar på din blogg! (adlink)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: